جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

بالفيديو.. لارا اسكندر تضع مولودتها الأولى

الاحد 29 نوفمبر 2020 | 11:07 صباحاً
سارة إبراهيم
971
لارا اسكندر

أعلنت الفنانة لارا اسكندر عن وضعها لمولودتها الأولى، ونشرت مقطع فيديو من جلسة تصوير خضعت لها لصالح مجلة Marie Claire، استعرضت خلالها حملها قبل ولادتها بإسبوعين، وذلك عبر حسابها على موقع "انستجرام".

لارا اسكندر كتبت: "٢٠٢٠ كانت سنة كلها أحداث غريبة و ما كانتش سهلة على ناس كتير ، وأنا واحدة منهم. بس في بدايات السنة اكتشفت إن ربنا بعتلي هدية و نعمة ملأتني بالأمل.

واضافت: "كنت دائما عارفة إني مش هأعلن الخبر إلا في الوقت المناسب لأن ما فيش حاجة أكتر قدسية من إن إنسان صغير يكون بيكبر جواك. والوقت المناسب هو دلوقتي".

وتابعت: مش قادرة أشرح كم المشاعر اللي حاسة بيها، بس ممكن أقول إن قمة السعادة و الفرح (مع شوية تعب و إرهاق) مش تعبيرات كافية لإحساسي دلوقتي، دائما بحاول أشارككم أخباري على قد ما أقدر، بس دائما برضه باحرص على ان تكون في حدود ثابتة لما تكون الأخبار متعلقة بحياتي الشخصية و حياة عائلتي".

واختتمت كلامها، بقولها: "ودلوقتي وأنا بابدأ حياتي الجديدة كأم، باسألكم إنكم تتفهموا إني هافضل متمسكة بالحدود دي ومتمسكة بخصوصية حياتي و حياة عائلتي وأتمنى انكم تتمنولنا السعادة في حياتنا الجديدة، أنا مبسوطة جدا إني بشارككم الخبر ده، حتى لو كان متأخر ب٩ شهور".