جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

بالصورة| بسمة وهبة تعبر عن اشتياقها لابنها: وحشت قلبي

الاحد 28 فبراير 2021 | 09:22 صباحاً
ندى عصام
1167
بسمة وهبة

أعربت الإعلامية المصرية بسمة وهبة عن اشتياقها الشديد لنجلها، الذي يعيش بالممكلة العربية السعودية، من خلال نشر صورة قديمة جمعتها به.

وعلقت بسمة على الصورة التي نشرتها عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام"، قائلة:" ليت هذه اللحظات تعود يوماً وحشت قلبي يا عزوز".

كانت الإعلامية بسمة وهبة، قد كشفت عن إصابتها بشلل عضلي في الوجه نتيجة تعرضها لخطأ طبي بأحد مراكز التجميل. ورفضت بسمة الافصاح عن اسم مركز التجميل، وقالت في مقطع فيديو نشرته عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام":"أنا من شهر كنت تعبانة جدا وماكونتش بعرف افتح بوقي وكنت بالصدفة موجودة في دبي روحت لدكتورة شاطرة قالتي ده ضغط وعندك شلل عضلي وعايزة علاج طبيعي وأدوية، وأخدت الأدوية وعملت علاج طبيعي ولقيت مافيش تحسن".

وأضافت:"روحتلها النهاردة وقولتلها مافيش تحسن فعملتلي منظار تاني، وقولتلها أنا معنديش ضغط عصبي لأني ببعد عن كل حاجة تضايقني، فقعدت تراجع معايا ايه اللي حصل لحد ما افتكرت اني عملت بوتوكس وفيلر من شهر، أخدت حقنة في فكي دخلت على الأحبال الصوتية بوظتلي الدنيا".

وتابعت:"ومش عايزة اتكلم مين اللي عملي كده بس هو مكان محترم لأني ممكن أكون حالة واحدة حصلتلي كده، والدكتورة قالتلي ماتعليش صوتك وما تعمليش مجهود بصوتك".